Dong Hoi

24 januari 2019 - Đồng Hới, Vietnam

Om kwart voor 7 's morgens komen we aan in Dong Hoi. Ongeveer 600 km ten zuiden van Hanoi. Gids en chauffeur staan op ons te wachten en brengen ons naar het enige hotel in Dong Hoi. Het Sun Spa Resort. Een heel groot terrein met mooie gebouwen, golfbaan en zelfs een casino. Het doet ons denken aan het vroegere Muller Bay op St.Maarten. Het ligt aan de Zuid-Chinese Zee en heeft mooi wit zandstrand, maar de zee is niet zo mooi blauw als op St.Maarten! We gaan eerst ontbijten en daarna naar onze kamer met uitzicht op zwembad en de zee! Het wordt een dagje relaxen en Sip en ik gaan voor een originele Thaise body massage. Die is lekker en heftig. We lagen naast elkaar en de meisjes gebruikten hun voeten, knieën en ellebogen en probeerden onze gewrichten en spieren weer soepel te maken. Het duurde 75 minuten en de kosten waren 16 euro per persoon. Daarna zijn we gaan lunchen en hebben we heerlijk liggen lezen aan het zwembad! Voor de lichaamsbeweging nog even een wandeling gemaakt door het resort waar ook nog verschillende pagoda's te zien zijn! Zometeen weer eten en morgen weer verder naar een natuurpark in de bergen.