Bangkok dinsdag 26 februari

27 februari 2019 - Bangkok, Thailand

Het is de laatste dag en vandaag gaan we eerst met de taxi naar de shoppingmalls. Siam is een hele grote en die loopt weer over in Palladium. Gigantisch groot en duur. Je wordt er wel ontzettend moe van het geslenter. We lopen terug naar het hotel in de hitte en komen daar helemaal bezweet aan. Derest van de dag liggen we aan het zwembad en om 18.00 uur begint de tuk-tuk toer. Wat een belevenis! China town in de avond is toch wel anders dan overdag. Heel mooi verlicht en er is heel veel te doen. Streetfood overal en de gids laat ons het meest bijzondere Streetfood proeven, waarvan sommige een aanbeveling hebben van de Michelin ster. Een soort oliebollen met een lekkere saus, geroosterde eend, fruit enz. Na China town gaan we met de tuk-tuk naar de wijk waar de backpackers hun onderkomen hebben en ook daar bruist het van het leven. Dancings, barretjes, Streetfood en kraampjes. Het is er heel gezellig en weer een hele andere sfeer dan in China Town. Hoewel illegaal wordt ons om de 10 meter lachgas aangeboden voor circa € 1,50. We gaan er eten bij Magic, de eigenaar kan goochelen en tussendoor geeft hij een showtje weg. We krijgen daar verschillende Thaise gerechten met een lekker verfrissend biertje. De toer eindigt bij een bar waar we nog een drankje krijgen en gaan dan terug met de tuk-tuk naar het hotel. Het was een leuke toer. De hele reis was fantastisch en we hebben genoten. Vandaag vliegen we terug via Shanghai, daar stappen we over naar Nederland en morgen zijn we weer thuis. Het is mooi weer in Nederland hebben we gehoord! Lekker!

1. Trudy:
    27 februari 2019
    We hebben genoten van je verhalen en sterkte met het wennen in amersfoort.
    Gelukkig dat het mooi weer is.
  2. Elli van de biezenbos:
    27 februari 2019