Van Chiang Mai via Phuket naar Khao Lak

11 februari 2019 - Khuekkhak, Thailand

Vandaag gaan we met het vliegtuig naar Phuket, ongeveer 1600 km naar het zuiden. De excursies zijn voorbij en nu gaan we bijkomen op het strand van Khao Lak. Dat houdt ook in dat de dagelijkse blogs niet meer dagelijks geschreven zullen worden, want zo interessant is het strandleven ook weer niet. We hebben tot nu toe 4 fantastische weken gehad waar we veel van Vietnam en Thailand hebben ontdekt. Vietnam vond ik een hele mooie ervaring! Het oorlogsverleden heeft diepe indruk gemaakt op mij.

Vanmorgen zijn we met Asia Air vertrokken naar Phuket, een vlucht van 2 uur. Daarna nog 1 1/2 uur in de auto en om half 6 kwamen we aan in Khao Lak. Wij blijven hier 2 weken. Een mooi hotel aan het strand, 3 zwembaden en een heleboel restaurantjes. Het dorpje ligt op loopafstand. Eindelijk kunnen we de koffers uitpakken. 😃 Het is ondertussen al half acht als we gaan eten bij het restaurant aan het strand. Er treedt daar een band op met danseressen, die heel gracieus dansen. Leuk om te zien! Het heeft ook veel van Bali en Java. Maar dat ligt hier ook niet zover vandaan. Verder een hele mooie sterrenhemel!