Vietnam/ Thailand 2019

16 januari 2019 - Hanoi, Vietnam

Via Parijs gaan we nu naar Hanoi En we zullen daar om 12 uur 's avonds Nederlandse tijd aankomen! Wel een hele lange reis! Weinig tot geen turbulentie en we zaten heerlijk in de business Class en dat is echt genieten! Helaas bleek bij aankomst dat Sip zijn koffer ergens is achtergebleven en die moet nog nagestuurd worden! Daar zitten wel alle toiletspullen in! Niet zo slim dus! Hotel zit midden in Hanoi en we hebben eerst even bijgeslapen. Daarna een wandeling gemaakt en naar de streetfood straat gegaan, want dat ligt vlakbij ons hotel! Een hele bijzondere ervaring was dat! In de tijd dat wij er zaten is de politie drie keer langs geweest en moesten de tentjes hun buitengebeuren afbreken! Heel veel werk, maar zodra de politie weg was bouwden zij het weer op! Gelukkig zaten wij achter de lijn, dat was veilig en daarom konden wij rustig dooreten! Het eten was heerlijk, min of meer gezond gourmetten! Met een sausje van rode peper, limoen en suiker! Lekker biertje erbij! Helemaal top!!

1. Marianne:
    16 januari 2019
    Opeens in een hele andere wereld! Hoop dat de koffer snel gevonden wordt. Altijd naar als je iets kwijt bent. Veel en vaak genieten! Liefs van Marian
  2. Youemay:
    16 januari 2019
    Wauw! Ik ben jaloers hoor😀.
    Veel plezier ..... groetjes