Hoi An en omgeving

30 januari 2019 - Hoi An, Vietnam

Vandaag was de eerste dag zonder gids en we konden de dag zelf indelen! Lekker uitgeslapen en laat ontbeten. Daarna op de fiets de omgeving gaan verkennen en ook even bij het strand gaan kijken. Na de lunch in het centrum weer teruggefietst en derest van de middag op een ligbed aan het zwembad gelegen. 'S avonds weer op de fiets naar het stadje om te eten. In het donker fietsen is nog spannender dan overdag bij licht. De stad was versierd met kleurige lampionnen. Heel mooi! We hebben een kaarsje in een kartonnen doosje gekocht die de rivier opging. Dit ter nagedachtenis aan een persoon die je mist of iemand die het moeilijk heeft! Voor mij zijn er 3 personen die wel wat positieve energie kunnen gebruiken en Willem staat daarbij op dit moment bovenaan. Dus mijn kaarsje was voor Willem! Daarna lekkere koffie gedronken en weer terug gefietst.

1. Junejacky:
    30 januari 2019
    Hallo jullie, romantische foto!! Heel lief dat jullie een kaarsje voor Willem opstaken. Morgen heeft Gon een gesprek met de neuroloog, over het onderzoek bij KNO en de MRI vandaag. Liefs Jacky
  2. ERna:
    31 januari 2019